Termeni si conditii de utilizare

Operatorul www.atelierulcuinvitatii.ro este Dumitrescu Costin Dan PFA, persoana fizica autorizata cu raspundere limitata, denumita "operator", in a carei proprietate exclusiva se afla domeniul.

Folosirea acestui site confirma consimtamantul utilizatorilor de a accepta, in totalitate, termenii si conditiile site-ului.

Operatorul isi rezerva, oricand dreptul de a efectua schimbari in termenii si conditiile de utilizare a acestui site.
Folosirea in continuare a site-ului dupa modificarea sa, reprezinta implicit acordul utilizatorilor cu privire la noile schimbari/modificari efectuate de catre operator.

Ne rezervam dreptul de a livra comenzi catre clientii care nu au ridicat un colet sau au adus orice fel de prejudiciu firmei noastre doar dupa plata integrala in avans a valorii comenzii.

In scazul in care Clientul doreste personalizarea invitatiilor comanda minima este de 30 bucati (invitatii ori carduri).

Comanda minima de produse este 50 lei.

Procesarea comenzii si executarea produselor personalizate

In situatia in care Clientul doreste personalizarea produselor (invitatii ori carduri), dupa plasarea comenzii, in termen de 1 (una) zi lucratoare de la efectuarea comenzii, Clientul va primi prin e-mail Bunul de tipar.

In acest sens, Clientul va putea vizualiza textul ce urmeaza a fi imprimat anterior executarii invitatiei/cardului, pentru a putea corecta eventualele greseli sau erori materiale. Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea ca nu exista nicio greseala sau eroare materiala. Dupa verificarea textului, Clientul isi va da acordul pentru Bunul de Tipar, prin e-mail, catre aceeasi adresa de e-mail de la care a primit textul initial.
Orice neconformitati datorate lipsei de diligenta a Clientului in verificarea si corectarea textului nu pot fi imputate Operatorului, aceasta fiind exonerata de raspundere. Cheltuielile suplimentare ocazionate de aceste imprejurari se vor suporta in integralitate de catre Client.

 

Livrarea produselor

Termen in regim NORMAL: 3-5 zile lucratoare de la data confirmarii bunului de tipar, 5-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Pentru produsele asamblate, termenul de livrare se prelungeste cu 1-2 zile lucratoare.

In situatia in care produsul nu se gaseste in stoc, www.atelierulcuinvitatii.ro va anunta Clientul telefonic sau pe email comunicandu-i si noua data de livrare.

Atentie!
In cazul produselor personalizate termenele de livrare vor fi decalate in mod proportional cu intarzierea Clientului la transmiterea Bunului de Tipar. Pentru ca Vanzatorul sa respecte termenele de mai sus, Clientul trebuie sa transmita Bunul de Tipar in termen de 24 ore de la primirea propunerii de text.

Invitatiile se livreaza neasamblate. Toate componentele invitatiei se livreaza individual in cutie (spre exemplu accesoriu, invitatie, interior, plic).

Clientul poate opta pentru livrarea produselor deja ansambalate, caz in care va achita o taxa de asamblare in cuantum de 0,80 lei/bucata TVA inclus.

Livrarea se va efectua de catre o societate de curierat (DPD), la domiciliul Clientului ori la o alta adresa indicata de catre acesta, taxa de transport fiind de 25 lei.


Schimbarea termenului de livrare
Operatorul isi rezerva dreptul de a schimba oricand termenul de livrare in functie de volumul comenzilor.
Operatorul are obligatia de a anunta de indata Clientul despre schimbarea termenului de livrare.

Taxa de urgenta

In cazul in care Clientul doreste procesarea comenzii in regim de urgenta, se va aplica o taxa suplimentara de 60 lei, livrarea urmand sa se faca in 2 zile lucratoare de la confirmarea textului. Pentru produsele cu asamblare se mai adauga 1 zi lucratoare.

Modalitatea de plata

Plata comenzii se va face fie ramburs la primirea coletului, fie prin depunere de numerar, fie prin transfer bancar, in contul societatii, pe care il veti primi pe mail dupa confirmarea comenzii.

 

Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Operatorului ca renunta la contractul de vanzare-cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail catre office@atelierulcuinvitatii.ro

Prin urmare, Clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, Operatorul isi rezerva dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar in caz de acceptare, daca imputa pierdea suferita in aceste circumstante asupra valorii produsului; suma retinuta va fi comunicata Clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Exceptii:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
– furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
– furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;– furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Garantia reprezinta angajamentul asumat de Operator fata de Client, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor in care a fost incheiat contractul de vanzare-cumparare si comenzii Clientului.

 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, www.atelierulcuinvitatii.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor / clientilor privind situatia contului lor de pewww.atelierulcuinvitatii.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor.

Drepturi de proprietate intelectuala

Toate materialele integrate in acest site sunt proprietatea intelectuala aopeartorului. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduce. Totusi, paginile complete ale site-ului pot fi tiparite daca sunt destinate a fi folosite in scop strict personal.

Inregistreaza un cont nou